Historia firmy
Greenland Technologia EM® rozpoczęła działalność w marcu 2000 roku, początkowo jako Greenland Technologa EM - Paweł Zajączkowski.
Od początku istnienia, głównym celem firmy była popularyzacja Technologii EM - Efektywnych Mikroorganizmów®, jako wysoce efektywnej metody regeneracji gleby.
Technologia EM® początkowo znalazła zastosowanie w rolnictwie i ogrodnictwie, stopniowo przenosząc się na hodowlę zwierząt, higienę pomieszczeń gospodarskich, produkcyjnych i mieszkalnych, oczyszczalnie ścieków komunalnych i przemysłowych, budownictwo oraz zdrowie ludzi.
W roku 2004 Instytut Uprawy, Nawożenia i Gleboznawstwa w Puławach przyznał firmie Greenland Technologia EM Paweł Zajączkowski pierwsze w Polsce Świadectwo kwalifikacji produktu do stosowania w rolnictwie ekologicznym - Nr. NE/1/2004.
W roku 2006 Firma uzyskała zezwolenie na produkcję mieszanek paszowych uzupełniających - Weterynaryjny Numer Identyfikacyjny: αPL0614002p.
Prowadzona od początku rygorystyczna polityka jakościowa, zarówno w kwestii produkcji jak i obsługi klienta czy fachowego doradztwa, pozwoliła na zbudowanie silnej marki, której podstawą jest zaufanie klientów.
Potwierdza to rosnąca, kilkutysięczna baza stałych odbiorców oraz szereg nagród i wyróżnień, wśród których wymienić należy: Przedsiębiorstwo Fair Play, Solidna Firma czy tytuł Lidera Rynku w latach 2007 i 2008.
W marcu 2009 roku, w porozumieniu z Japońskim partnerem, podjęto decyzję o zmianie formy prawnej firmy i rozpoczęciu szeregu działań restrukturyzacyjnych w ramach współpracy z EM Research Organization Japonia.
Obecnie Greenland Technologia EM funkcjonuje w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Nasza misja
- Popularyzacja idei współdziałania ze środowiskiem
naturalnym poprzez regenerację jego naturalnych sił
i zasobów. - Dostarczanie wysokiej jakości Preparatów EM®.
- Dostosowanie sieci sprzedaży do powiększającego
się rynku odbiorców Preparatów EM®. - Spełnienie europejskich wymagań prawnych, przepisów i standardów.
- Popularyzacja Technologii EM® - uświadomienie potrzeby regeneracji zniszczeń cywilizacyjnych i gospodarczych.
- Stałe monitorowanie i doskonalenie procesów obsługi klienta, w tym obsługi posprzedażnej, procesów produkcji i dystrybucji.
- Zaangażowanie całego personelu na każdym poziomie organizacyjnym w doskonalenie jakości.